მეექვსე დღეს ვიმუშავე ძალიან საინტერესო თემაზე. დავუკვირდი და გავიაზრე, როგორ შეიძლება გამოვიყენო ტექნოლოგიები სასწავლო პროცესის ხელშესაწყობისა შეფასებისათვის.
შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რომლის მომზადების დროსაც დავდექი მოსწავლის პოზიციაზე, გავითვალისწინე მისი შესაძლებლობა და ინტელექტი . ამით გამოვიწვევ მოსწავლის ინტერესს, მისთვის სამუშაო იქნება უფრო საინტერესო, იმუშავებს გახსნილად და არ ჩავარდება ფლუსტრაციასი.
დავამზადე ჩეკლისტი, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება მისცეს მიმართულება, როგორ უნდა შეასრულოს მიცემული დავალება. გაუადვილდება თითოეული ნაბიჯის გადადგმა და სამუშაო პროცესი გახდება მარტივი და სახალისო.
დღევანდელი დღეც ნაყოფიერი და საინტერესო იყო. დიდი მადლობა ნინოს გაწეული მუშაობისათვის
შევქმენი მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომი, რომლის მომზადების დროსაც დავდექი მოსწავლის პოზიციაზე, გავითვალისწინე მისი შესაძლებლობა და ინტელექტი . ამით გამოვიწვევ მოსწავლის ინტერესს, მისთვის სამუშაო იქნება უფრო საინტერესო, იმუშავებს გახსნილად და არ ჩავარდება ფლუსტრაციასი.
დავამზადე ჩეკლისტი, რომელიც მოსწავლეს დაეხმარება მისცეს მიმართულება, როგორ უნდა შეასრულოს მიცემული დავალება. გაუადვილდება თითოეული ნაბიჯის გადადგმა და სამუშაო პროცესი გახდება მარტივი და სახალისო.
დღევანდელი დღეც ნაყოფიერი და საინტერესო იყო. დიდი მადლობა ნინოს გაწეული მუშაობისათვის
Комментариев нет:
Отправить комментарий