ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე მიმართულებით.ჩემი პროექტის ფარგლებში მოვარგე შედეგი ეროვნული სასწავლო გეგმის ინდიკატორებს. შევიმუშავეთ მიზნები და ამოცანები. გავწერე პროექტის მთავარი მიზნები, რომელიც მოვარგე 21 - ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს, ლექსიკას, ბლუმის ზმნებს. გავეცანი მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს, რისი საშუალებითაც გამოვიწვევ და დავაინტერესებ მოსწავლეს, დავაფიქრებ პროექტის თემასთან დაკავშირებით და ვაძებნინებ პასუხებს.
суббота, 16 апреля 2016 г.
მესამე დღე
ეს მოდული დამეხმარა, გამეანალიზებინა სტანდარტების, მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების გამოყენება რამდენიმე მიმართულებით.ჩემი პროექტის ფარგლებში მოვარგე შედეგი ეროვნული სასწავლო გეგმის ინდიკატორებს. შევიმუშავეთ მიზნები და ამოცანები. გავწერე პროექტის მთავარი მიზნები, რომელიც მოვარგე 21 - ე საუკუნის უნარ-ჩვევებს, ლექსიკას, ბლუმის ზმნებს. გავეცანი მიმართულების მიმცემ საკვანძო კითხვებს, რისი საშუალებითაც გამოვიწვევ და დავაინტერესებ მოსწავლეს, დავაფიქრებ პროექტის თემასთან დაკავშირებით და ვაძებნინებ პასუხებს.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
აპროეკტი პასუხობს 21ს უნარებს გამოყენებულია შემეცნებითი ლსლ აზროვნების მეთოდებს ხელს უწყობს ფაქტობრივი ცოდნის განვითარებას
ОтветитьУдалить